-
Slovensko má unikátnu príručku o udržateľnosti a dizajne obalov
-
V maloobchode stále chýbajú ľudia
-
Malé roboty prepravia mnohé druhy tovarov
-
Prečo ľudia menia prácu?
-
Súťaž Visa Slovak Top Shop 2023 vyhrala čokoládovňa LYRA
AKTUÁLNE
Prepájanie generácií, podpora zdravotne znevýhodnených či rodovej rovnosti. Tesco oslavuje Mesiac diverzity
Počas mája reťazec pripravil pre svoje kolegyne a kolegov zaujímavý program v rámci Mesiaca diverzity a inklúzie v Tescu. Čakajú ich webináre s odborníkmi, známymi osobnosťami aj ľuďmi z Tesca či iných krajín o témach diverzity a inklúzie na pracovisku. Reťazec sa každoročne Mesiacom diverzity a inklúzie symbolicky pridáva k oslavám Európskeho mesiaca rozmanitosti.
- Prepájanie generácií, podpora zdravotne znevýhodnených či rodovej rovnosti. Tesco oslavuje Mesiac diverzity
- Analytik: Marcový maloobchod rástol, no efekt vyšších reálnych miezd sa ešte naplno neprejavil
- Primalex prichádza s novými reklamnými spotmi. Plyšového macka vystriedal muž z budúcnosti
- Pre Slovákov a Slovenky stále rozhoduje cena oproti kvalite, platí to aj pri výbere bicykla a elektrobicykla
- Action pokračuje v expanzii na východnom Slovensku
- Home Credit pokračuje v trende rozširovania digitalizácie svojich služieb
- Program Jem pre Zem spustil hromadnú pripomienku proti dodatočnej dani na rastlinné alternatívy mlieka
Jarné výzvy: Páni, ako ste na tom so zmenou návykov?
Viac slnka, intenzívnejší prílev energie a aj lepšia nálada. Ideálne podmienky pre úspešnú jarnú výzvu a zmenu starých návykov. Ktorých by ste sa najradšej zbavili?
Inovácie sústreďujeme na trendy, ktoré smerujú k udržateľnosti
V rozhovore s Romanom Kýrom, generálnym manažérom divízie Henkel Consumer Brands pre Česko a Slovensko, sme rozobrali trendy, ktoré formujú segment kozmetiky a starostlivosti o domácnosť. Ako sa značka prispôsobuje meniacim sa potrebám spotrebiteľov napriek výzvam, ako je inflácia?
Nákupy v našich predajniach budú ešte lacnejšie
Hovorí v rozhovore pre RETAIL magazin.sk Justyna Siekanko, konateľka diskontnej siete Lidl za rezort nákupu a marketingu. V rozhovore predstavila úlohy, ktorým sa chce v najbližšom období prednostne venovať, vyzdvihla spoluprácu so slovenskými dodávateľmi, predstavila zaujímavé možnosti, ktoré títo výrobcovia vďaka spolupráci si sieťou Lidl majú.
Dostať nový produkt do regálov býva umenie
Hovorí Andrea Pániková, manažérka predaja najväčšieho slovenského spracovateľa hydiny EU Poultry s.r.o. V rozhovore prezradila, čo je nevyhnutným predpokladom úspechu pri B2B predaji, na čo netreba zabúdať a aké osobnostné predpoklady sú pri tom dôležité.
Obchodník
Produkt
Retail UP
Spotrebiteľ
Logistika
Zahraničie
Komentáre
Filip Kasana |
Zväz obchodu SR |
Prinášajme spolu zmysluplný a udržateľný rozvoj |
David Kovář |
Plzeňský Prazdroj Slovensko |
Kam kráča slovenský pivný retail a kam spotrebiteľ? |
Ivo Velíšek |
DODO |
Ako vybudovať logistiku nového e-shopu |
Matej Hrnčár |
STILL Slovensko |
Ako výhodne financovať vysokozdvižný vozík? |
SORTIMENTNÉ NOVINKY
Rozhovor mesiaca
Nakupovanie má ľuďom prinášať pozitívnu emóciu
Hovorí v rozhovore pre RETAIL magazin.sk Filip Kasana, podpredseda predstavenstva COOP Jednoty Slovensko a prezident Zväzu obchodu SR.
Personálne zmeny
Nový generálny riaditeľ Panta Rhei
Vo vedení siete kníhkupectiev Panta Rhei prichádza k zmene na poste generálneho riaditeľa. Od 1. apríla sa novým CEO Panta Rhei stal Martin Hromkovič.
POVEDALI
„Na počte zásielok vidíme, že slovenskí zákazníci objednávajú tovar najmä v piatok večer a počas víkendu. Svoju úlohu zohráva aj aktuálne počasie, spoločenské udalosti či vonkajšie okolnosti.“
Alexander Jančo,
výkonný riaditeľ,
Packeta Slovakia